Sémák fogságában élünk és ez nincs máshogy a kommunikációban sem. Sok-sok év marketingügynökségi múlttal a hátam mögött, azt látom, hogy az ügyfelek – de gyakran a tanult kollegák is-, ugyanoda lyukadnak ki, hogy úgynevezett „dobozos termékként” tekintenek a marketingre. És ennél nagyobb hibát elkövetni úgy gondolom nem lehet. 

 

Jelenleg két egyetemen is tanítok, és a hallgatókat mindig arra bíztatom, hogy lépjenek ki a megszokottból, és gondolkozzanak kicsit a kereteken kívül. Ez a három egységből álló workshop első állomása erről szól. A dobozon kívüli gondolkodásról.

 

 

Eseményeink

Marketingkommunikáció generáció között

Június 19.

Hogyan értessük meg magunkat, ha a célközönségünk fiataltól a régóta fiatal között van? Egyáltalán hogy találjuk meg a megfelelő célcsoportot? Hol van és mi a nyomógomb ami megszólítja őket?     

Kutatásaink során sok ilyen és ehhez hasonló kérdésre kaptuk meg a választ, ami most megmutatunk nektek egy egész napos előadás során.  

Részletek

Kiknek szól?

Jelentkezés

Kérlek tölts ki az űrlapunkat, írd meg jelentkezési szándék, és küldjük a további részleteket valamint a jelentkezési lapot. Amennyiben megadod a telefonszámodat, felvesszük a kapcsolatot veled ott is.