Mi mozgatja a fogyasztókat?

Sokféleképpen ki lehet tűnni, de mindenek az alapja az a megértés, ami lefekteti az alapokat a helyes és jól működő folyamatokhoz.

Hogyan ér célba a mondanivalónk?

Amint megértettük és lefektettük az alapokat, a következő lépés a megfelelő csatornák kiválasztása.

Mi a nyomógombja a generációknak?

Értsd meg és uralkodj. Légy aktív és tudatos megalkotója a marketingfolyamataidnak, és célozz tűpontosan kommunikációddal.

Hogyan alkotunk megfelelően célcsoportot?

Már tudod, mi mozgatja az embereket, tudod, hogy lehet elérni őket, és most megmutatjuk, hogy indulj el azon az úton, ahol meg is találod őket.

Hogyan érthetjük meg egymást a különböző generációk között?

Hogyan tudunk hatékonyan kommunikálni, ha a célcsoportunk a Z generációtól egészen a régóta fiatalokig terjed?


Miként találjuk meg a valódi célközönséget, és milyen marketingkommunikációs eszközökkel szólítsuk meg őket?
Hol érhetők el, és mi az a nyomógomb, amit meg kell nyomnunk, hogy valóban figyeljenek ránk?

Kutatásaink során számos ilyen és hasonló kérdésre kaptunk választ — ezeket most egy egész napos előadás során meg is osztjuk veletek.

 


A különböző generációkhoz szóló marketingkommunikáció nem sablonokkal működik. Akkor tudunk eredményt elérni, ha:

  • a megfelelő csatornát választjuk (digitális vagy hagyományos),

  • a megfelelő hangnemben szólalunk meg (nem mindegy, hogyan beszélünk egy baby boomerhez vagy egy Z generációs fiatalhoz),

  • és a megfelelő stílusban közvetítjük üzenetünket.

Ha ezeket a tényezőket összehangoljuk, valódi versenyelőnyhöz jutunk — és nem utolsó sorban: számokban mérhető eredményt érünk el.

Best Western Plus Lakeside Hotel ​

Székesfehérvár, Liget sor 50

Június 19.

9:30 - 17:00

  • Mi mozgatja a fogyasztókat? – a megértő kommunikáció alapjai.
  • Hogyan ér célba a mondanivalónk? – Ha nincs megértés, nincs elérés.
  • Mi a nyomógombja a generációknak? – Figyelemfelkeltés felsőfokon.
  • Hogyan alkotunk megfelelően célcsoportot? – Buyer perszonától a profilozásig

Marketingkommaunikáció generációk között

_
29.900.-
  • Részvételi díj
  • Kávészünetekben
    ellátás

  • 1 órás konzultáció
Alapár

Étkezés az ebédszünetben

_
8.900.-
  • Többféle levesek
  • Választható főételek
  • Desszertek

ReLab Pro
csomag

_
10.900.-
  • Generációs térkép
  • Kommunikációs
    stratégia térkép

  • 2 hónapos ReLab Mastermind csoporttagság
Mssterminde
nap
óra
perc
másodperc

Regisztrációs lap

Kérlek tölts ki az űrlapunkat, írd meg jelentkezési szándékodat, és küldjük a további részleteket .