Hogyan tudunk hatékonyan kommunikálni, ha a célcsoportunk a Z generációtól egészen a régóta fiatalokig terjed?
Miként találjuk meg a valódi célközönséget, és milyen marketingkommunikációs eszközökkel szólítsuk meg őket?
Hol érhetők el, és mi az a nyomógomb, amit meg kell nyomnunk, hogy valóban figyeljenek ránk?
Kutatásaink során számos ilyen és hasonló kérdésre kaptunk választ — ezeket most egy egész napos előadás során meg is osztjuk veletek.
A különböző generációkhoz szóló marketingkommunikáció nem sablonokkal működik. Akkor tudunk eredményt elérni, ha:
a megfelelő csatornát választjuk (digitális vagy hagyományos),
a megfelelő hangnemben szólalunk meg (nem mindegy, hogyan beszélünk egy baby boomerhez vagy egy Z generációs fiatalhoz),
és a megfelelő stílusban közvetítjük üzenetünket.
Ha ezeket a tényezőket összehangoljuk, valódi versenyelőnyhöz jutunk — és nem utolsó sorban: számokban mérhető eredményt érünk el.
Kérlek tölts ki az űrlapunkat, írd meg jelentkezési szándékodat, és küldjük a további részleteket .