Hogyan növelhető egy cég eredményessége, hogyha elfogynak az új technológia adta lehetőségeink? Mi számít igazán versenyelőnynek?
Kutatási módszereinkkel képesek vagyunk meghatározni vásárlóink szokásait? Sikeresebbé tenni értékesítési módszereinket?
Kutatási módszereinkkel képesek vagyunk meghatározni vásárlóink szokásait? Sikeresebbé tenni értékesítési módszereinket? Növelhető -e a bevétel, vagy csökkenthető -e a kiadás a múltbéli vásárlói szokások ismeretében?
Folyamatosan azon törtök a fejünk a csapatommal, hogy hogyan és milyen módszerekkel lehet növelni egy cég marketing – és így az értékesítési – hatékonyságát. Kerestük az új technológiákat, innovációnak tűnő eszközöket. A próbálkozásaink mindig tiszavirág életűek voltak és leggyakrabban reaktívak. Elkezdtünk használni egy új platformot, még ha az elsők között is, a konkurencia napokon belül utolért minket. Ugyan így jártunk az AI -val is, hogy csak a legutóbbit említsem. És nem csak mi. Ha megnézzük a piacot, mindenki más is.
Aztán találtunk egy vak foltot, amibe lehettünk proaktívak, és azok is maradtunk mind a mai napig. Elkezdtük történészként feltárni a múltat a megbízóink életében, hogy sikeresebbé tegyük a jövőt.