
Sémák fogságában élünk és ez nincs máshogy a kommunikációban sem. Sok-sok év marketingügynökségi múlttal a hátam mögött, azt látom, hogy az ügyfelek – de gyakran a tanult kollegák is-, ugyanoda lyukadnak ki, hogy úgynevezett „dobozos termékként” tekintenek a marketingre. És ennél nagyobb hibát elkövetni úgy gondolom nem lehet.
Jelenleg két egyetemen is tanítok, és a hallgatókat mindig arra bíztatom, hogy lépjenek ki a megszokottból, és gondolkozzanak kicsit a kereteken kívül. Ez a három egységből álló workshop első állomása erről szól. A dobozon kívüli gondolkodásról.
Folyamatban lévő kutatásaink
Hogyan növelhető egy cég eredményessége, hogyha elfogynak az új technológia adta lehetőségeink? Mi számít igazán versenyelőnynek?
Kutatási módszereinkkel képesek vagyunk meghatározni vásárlóink szokásait? Sikeresebbé tenni értékesítési módszereinket?
Mi befolyásolja a különböző generációkat egy vásárlói döntés meghozatalakor? Mennyire befolyásol minket egy adott termék megvásárlásakor a médiafogyasztási szokásaink?
Olyan mintákat keresünk, ami meghatározza egy szokás, egy márka vagy akár egy eszme fellendülését vagy bukását.
Megjósolhatóak-e egy cégen belül a fluktuációs szokások? És ha igen, akkor milyen adatokra van szükségünk hozzá, és az előrejelzés mennyire pontos? Amennyiben a jövő kiszámítható a munkavállalói szokások terén, akkor befolyásolhatóak is azok?
Ezekre, és még sok más kérdésre keressük a választ, a HR Forecast kutatásunk során.
Kiknek szól?
Kérlek tölts ki az űrlapunkat, írd meg jelentkezési szándék, és küldjük a további részleteket valamint a jelentkezési lapot. Amennyiben megadod a telefonszámodat, felvesszük a kapcsolatot veled ott is.