Origó

Mi befolyásolja a különböző generációkat egy vásárlói döntés meghozatalakor? Mennyire befolyásol minket egy adott termék megvásárlásakor a médiafogyasztási szokásaink?  

Olyan mintákat keresünk, ami meghatározza egy szokás, egy márka vagy akár egy eszme fellendülését vagy bukását.

Alapkérdések

  • Mi mozgatja a vásárlókat?
  • A generáció beskatulyáz?
  • Mennyire fontos, hogy hol születtünk? És a szüleink, akik neveltek minket?
  • Befolyásolja az iskolázottságom, a médiafogyasztási szokásaimat?
  • A rendszerváltás valóban vízválasztó hatású?

Szinapszis

Kommunikációs trend a generációs modell, vagy tényleg ekkora ereje van abban, hogy megértsük magunkat, a fogyasztóinkat? Ez a kérdés az, ami elindított minket abban, hogy elkezdjünk foglalkozni fogyasztási szokásainkkal. 

Kíváncsiak voltunk rá, hogy mennyi féle tényező befolyásolja – befolyásolhatja – a döntésünket egy adott termék vagy szolgáltatás megvásárlásában, és hogy egyes egyének döntéseit képesek vagyunk e befolyásolni.